Friday, April 19, 2013

Untuk Dia..

Dia sseorang yg istimewa dalam hidup aku...
Teman dikala susah dan senang...
Dia pembimbing aku dikala aku tersesat jauh..
Dia jua pemberi nasihat yang baik..

Demi Allah..n dgn bantuannya..
Aku berubah dengan adanya dia di sisiku...
Ingatkan aku tentang solat..
Ingatkan aku tentang pengorbanan abah dan mama..
Ingatkan aku tentang pelajaran..
Ingatkan aku tentang pergaulan..
Ingatkan aku tntang semua yang baik..

Penasihat yang baik tentang baik dan buruk...
Setiap tutur bicaranya aku trima dengan baik..
Pendapat dan pandangannya aku trima..
Setiap apa yang kluar dari mulutnya aku terima..
Dan aku dengar dengan baik..

Sekarang...
Kalau dia tiada denganku...
Aku rasa hidupkan cam tiada pembimbing..
Kuatkah aku lalui hidup2 ini tanpa dye..
Persaoalan ini sudah tentu ada jawapannya..
Aku x mmpu nk lalui hidup ini tnpa dye..
Slagi aku bernafas...
Aku perlukan dia slain mama dan abah...
Slagi dia bernafas..
Aku doakan supaya dia sudi ada untukku disaat aku perlukan dia..


Awak...sy tulis entry nie khas untuk awak..xkan awak still x fhm pntingnye awak dalam hidup saya..jujur sy cakap sy sygkan awak..entry nie syg tulis diiringi airmata sy..xkn awak x fhm suara hati sy..sy mngis kerana awak..sy betul2 ikhlas sygkan awak..i will love u 4 the rest of my life...:(

No comments:

Post a Comment